گزارش آموزشی ۱۸ تا ۲۱ فروردین (پایه اول)

گزارش آموزشی ۱۸ تا ۲۱ فروردین

سوادآموزی: (نشانه ق و ل )

دانش آموزان با نشانه «ق» آشنا شدند و برای تثبیت نشانه کتاب داستان سکوت وقت خواندن بلندخوانی شد و جدولی مرتبط با کتاب و نشانه ق حل کردند. بازی سواد به منظور مرور نشانه های «ف و خ» انجام شد. به هر گروه دو نفره تصویرهایی که در اسمشان نشانه ق داشتند داده شد تا برای آن  داستان بسازند و بنویسند. کلمات ( وقت ؛ نقاشی؛ قایم‌باشک ) برای نشانه ق و کلمات ( گل لاله؛ قلقلی ؛پرتقال) برای نشانه ل به روی دیوار واژگان رفت. از کتاب نگارش صفحات مربوط به نشانه ق انجام شد. کلماتی که دارای نشانه ل هستند رو بچه‌ها میبینند و سعی میکنند رمزگشایی کنند ،جابجایی نشانه‌ها رو تمرین کردیم و نشانه ل را در دفتر واژگان منتقل کردیم.

ریاضی: (طرح تفریق)

با دانش‌آموزان اسلایدهای مجهول در زمینه ی تفریق و جمع در کلاس به صورت گروهی حل شد. کاربرگ ریاضی با هدف تمرین مجهول یابی و جمع و تفریق انجام شد. اسلاید مسئله هایی را خواندیم و سعی کردیم پاسخ مسئله را با توجه به سوال بدهیم و عبارت تفریق بنویسیم

علوم : ( طرح حرکت )

در علوم طرح درس «حرکت» به دانش‌آموزان بیان شد و در مورد حرکت‌های مختلف گفت و گو صورت گرفت. قرار شد وسایل بازیافتی را به مدرسه بیاوریم و وسیله ای درست کنیم که حرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *