عرض سلام و ادب خدمت اولیای گرامی

عرض سلام و ادب خدمت اولیای گرامی🌹
همان طور که مستحضرید موضوع یادگیری از مهم ترین مسائلی است که همه ما نسبت به آن واقفیم و حساسیت های لازم را نسبت به آن داریم.
واقعیت این است که از مهم ترین عوامل در یادگیری دقیق و کامل موضوعات آموزشی؛ موضوع حضور به موقع و موثر دانش آموزان عزیز در مدرسه و فضای آموزشی است.
معتقدیم در ایامی که دبیران گرامی با جدیت مشغول این امر مهم هستند و موضوع آموزش با قوت در حال اجراست، عدم حضور برخی از عزیزان در فضای آموزشی می تواند خسارت های قابل توجهی برای ایشان به همراه داشته باشد.
به همین خاطر و به جهت یادآوری مطلب؛
۱- در صورتی که فوریتی وجود ندارد پیشنهادمان این است که دانش آموزان عزیز از فضای آموزشی باز نمانند و حضور مستمر و موثرشان در مدرسه صورت پذیرد.
۲- با توجه به این که هر دانش آموزی مجوز استفاده از سه روز مرخصی در طی سال تحصیلی را دارد، در صورت نیاز لطف نموده طبق قواعد مدرسه و از سه روز کاری قبل با ارائه درخواست مکتوب به مدرسه از این امکان استفاده نمایید.(با عنایت بر این موضوع که مسئولیت یادگیری و پیگیری های بعدی بر عهده دانش آموز خواهد بود و معلمین پشتیبانی مقتضی را خواهند داشت)بدیهی است در صورتی که این هماهنگی انجام نگردد، عدم حضور دانش آموز غیرموجه تلقی گردیده و کسر نمره انضباط را دربر خواهد داشت.
از این که همواره یاریگر ما هستید بسیار سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *