ثبت نام کلاس های پایگاه تابستانی شروع شد!!

💥  ثبت نام کلاس های پایگاه تابستانی شروع شد!! 💥
📌 به اطلاع می رساند لینک ثبت نام کلاس‌ها، اردوها و کارگاه های پایگاه تابستانی در ادامه قرار داده شده است و می توانید با کلیک روی لینک موردنظر نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. 
 📍برای ثبت نام توجه به چند نکته زیر ضروری است:
✅ لطفا قبل از انتخاب کلاس ها حتما برنامه کلاس ها، کارگاه ها و اردوها و همچنین فایل توضیحات کلاس ها را مطالعه نموده  و سپس بر اساس علاقه خود کلاس ها، کارگاه‌ها و اردوهای موردعلاقه‌ی خود را انتخاب نمایید.
✅لطفا با مشورت با اولیای خود کلاس‌ها، کارگاه‌ها و اردوهای موردعلاقه‌ی خود را انتخاب نمایید.
✅با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس‌ها، قطعا اولویت با کسانی است که زودتر وارد لینک ثبت‌نام شده و کلاس های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
✅ تعدادی کلاس جدید با عنوان‌های برنامه‌نویسی مقدماتی با PHP، طراحی سایت با وردپرس، برنامه نویسی پایه با پایتون، طراحی سایت با بوت استرپ و لینوکس مقدماتی (بصورت مجازی در روزهای شنبه) اضافه شده است، که می توانید با ورود به صفحه ثبت‌نام و از طریق لیست گروه رایانه آنها را مشاهده و انتخاب نمایید. ضمنا هزینه هر کدام از این کلاسها ۵۵۰ هزار تومان می باشد.
✅ آموزش شنا را در سانس اختصاصی با حضور مربیان شنا خواهیم داشت و با توجه به اهمیت آن، مدرسه هزینه ثبت نام این کلاس را کاهش داده و به ازای ۱۲ جلسه مبلغ دریافتی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.
🕣 زمان ثبت نام کلاسها:از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۷/۳ لغایت یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۳
📎 لینک ثبت نام کلاس ها، اردوها و کارگاه های تابستان ۱۴۰۳:https://m1.mofidlms.com/mod/url/view.php?id=43846

‼️  بعد از کلیک بر روی لینک بالا، از طریق نام کاربری و رمز سمیم وارد سامانه سمیم شده و در آنجا از شما خواسته شده که روی لینک مختص به خودتون کلیک کنید تا وارد صفحه انتخاب کلاسها شوید. در این صفحه از روی لیست کلاسها می توانید کلاس موردنظر خود را انتخاب نمایید و در بالای صفحه لیست کلاس های اخذ شده را مشاهده نمایید. بعد از اتمام انتخاب ها، با بستن صفحه مورد نظر ثبت نام شما انجام می شود. تا پایان مهلت ثبت نام می توانید نسبت به حذف و اضافه کلاسها اقدام نمایید.

‼️ برای انتخاب اردوها و کارگاههای روزهای چهارشنبه، در صفحه انتخاب کلاسها از روی نوار بالای صفحه می توانید وارد لیست اردوها و کارگاهها شوید و آنها را نیز انتخاب نمایید.

🏢 آموزش دبیرستان دوره اول مفید یادگار امام☎️+۹۸۲۱۶۶۰۵۳۹۳۹ 🆔@mofid1m2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *