طلاعیه آموزش در مورد زمان بندی برنامه های مدرسه در ماه مبارک رمضان

🔰 اطلاعیه آموزش در مورد زمان بندی برنامه های مدرسه در ماه مبارک رمضان

📌به اطلاع می رساند با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در ایام این ماه مبارک، برنامه های مدرسه به صورت زیر خواهد بود.
✅کلاس های آموزشی مدرسه از فردا مورخ ۲۲ اسفندماه از ساعت ۸ صبح آغاز و در ساعت ۱۵:۲۰ پایان می یابد. (برنامه های صبح دانش آموزان که در طول سال تحصیلی از ساعت ۷:۳۰ تا ۷:۵۵ برگزار می‌شد در ایام ماه مبارک رمضان برگزار نمی گردد.)
✅در ساعت ظهر، برنامه دانش آموزان بصورت زیر خواهد بود.ساعت ۱۲:۱۰ الی ۱۲:۴۰ نماز جماعت سه پایهساعت ۱۲:۴۰ الی ۱۲:۵۵ برنامه تلاوت قرآن ساعت ۱۲:۵۵ الی ۱۳:۲۵ برنامه خواب و استراحت و به موازات آن بازی (البته فقط برای یک پایه)
✅ ️با توجه به حضور در ماه رمضان و روزه دار بودن تعداد زیادی از دانش آموزان و دبیران، از همه دانش آموزان خواهشمندیم به جهت رعایت حال روزه داران و به جهت حرمت این ماه، از خوردن خوراکی در مکان های عمومی مدرسه خودداری نمایند.
🔻 لذا مدرسه از دانش آموزانی که امکان گرفتن روزه ندارند درخواست می کند جهت صرف ناهار یا تغذیه و یا هر نوع خوراکی، فقط در سالن ناهارخوری حاضر شده و در این مکان خوراکی خود را میل نمایند و در باقی فضاهای مدرسه و در حضور روزه داران خوراکی میل نکنند.
✅ بوفه مدرسه در ماه مبارک رمضان تعطیل است؛ اما امکان گرم کردن غذا برای دانش آموزانی که نمی توانند روزه بگیرند فراهم است. همچنین زمان صرف ناهار دانش آموزان از ساعت ۱۲:۵۵ الی ۱۳:۲۵ خواهد بود.

🏢 آموزش دبیرستان دوره اول مفید یادگار امام ☎️+۹۸۲۱۶۶۰۵۳۹۳۹🆔@mofid1m2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *