گزارش آموزشی ۱ تا ۴ اردیبهشت (پایه اول)

گزارش آموزشی

۱ تا ۴ اردیبهشت

سوادآموزی: (نشانه اُ استثنا )

کتاب داستان من یک نخود فرنگی متفاوتم بلند خوانی شد و در ادامه نشانه (اُ استثنا ) معرفی شد. واژگان (خود، خودش، خوشحال) روی دیوار واژگان نصب شد.

ریاضی: (طرح ارزش مکانی و ساعت )

اولین طرح درس ارزش مکانی پیش برده شد و به این منظور به هر میز تعداد زیادی لوبیا داده شد و از دانش‌آموزان خواسته شد راه‌هایشان را برای شمارش راحت‌تر دانه ها بگویند و در نهایت به دسته‌بندی لوبیاها در دسته‌های۱۰ تایی و…. رسیدیم.. -آشنایی با مفهوم ساعت و دقیقه صورت گرفت و دانش‌آموزان با مفهوم « از گذشته » « از باقی‌مانده » آشنا شدند. از کتاب ریاضی صفحات مربوط به ساعت را انجام دادیم.

علوم : ( طرح گرما و سرما )

به منظور شروع طرح درس گرما و سرما دانش‌آموزان در گروه‌های دو نفره قرار گرفتند و یک قالب یخ به آنها داده شد و باید با هم‌گروهی‌شان فکر می‌کردند که چگونه و از چه راهی می‌توان یخ را آب کرد؛ گفت‌وگوهایی حول محور این امر صورت گرفت و در نهایت روش‌های بچه‌ها به گرما رسیدند. کاربرگی با موضوع پیدا کردن ۵ وسیله ی گرمایی در خانه به دانش آموزان داده شد.

پوسترسازی بازارچه: دانش‌آموزان برای غرفه‌های خودشان پوستردرست کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *