گزارش آموزش بهمن ( ۱۴ الی ۱۸ )
سوادآموزی: طرح نشانه ( اُ )
کتاب خرس یا اردک به صورت بلندخوانی تعاملی خوانده شد. در ادامه درباره شخصیت اصلی و مشکل اصلی داستان(گره) گفت و گو شد. برای فعالیت پس از بلندخوانی جمله هایی از داستان در اختیار هر نفر قرارگرفت تا تلاش کند به صورت فردی آن را بخواند و پوستر ویژگی های خرس و اردک را کامل کند.
معرفی نشانه (اُ ) و پیدا کردن کلماتی که در آنها نشانه (اُ) دارند و دانشآموزان کلماتی که نشانه (اُ ) دارند در دفترشان مینویسند و کتاب نگارش انجام دادند. کاربرگی به دانش آموزان داده شد که در آن کلماتی با محوریت شکل های مختلف (اِ) بوده و با توجه به نشانه های آموزش داده شده تا کنون ، دانش آموزان ضمن انجام کاربرگ ، توانایی خواندن کامل کلمات را به تنهایی تمرین نمودند. همچنین بازی سواد در هر کلاس صورت پذیرفت.
( بازی سواد ): دانش آموزان با کلماتی مواجه شدند که دارای نشانه «س» بود و از آنها خواسته شد بجای نشانه «س» از نشانه «ش» استفاده شود مثلا سام به شام تبدیل شود.
(بازی سواد): ریتمیک
از کودکان خواسته شد تا کلمههای روی تخته را بخش کنند و برای هر بخش ریتمی در نظر بگیرند مثلاً برای بابا دوبار دست بزنند.
ریاضی : طرح اشکال هندسی
دانشآموزان در مورد اشکال هندسی اسلایدهایی مرتبط با مربع و نامربع، دایره و نادایره در کلاس دیدند و در مورد آنها گفتوگو کردند و در مورد آموزه های جدید در زمینه اشکال هندسی گفتو گو صورت گرفت. از کتاب ریاضی صفحههایی مربوط به الگو و اشکال هندسی انجام شد. الگوهای تکرارشونده را توسط چینهها تمرین کردیم و درکتاب ریاضی انجام دادیم.