گزارش آموزشی تا ۲ اسفند ماه

گزارش هفتگی تا ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

🧮 طرح دو رقمی و سه رقمی : کودکان در آخرین جلسه از طرح دورقمی درباره آنچه در این طرح آموختند به گفت‌وگو پرداختند.
۱۰۰ تا یعنی چند تا؟ اولین فعالیت از طرح سه رقمی است که کودکان طی آن نظراتشان را بیان کردند، سپس در جلسه دوم، فیلمی با موضوع بزرگی عدد ۱۰۰ را دیده و کاربرگی حل‌نمودند. در این کاربرگ، دانش‌آموزان جفت عددهایی را که در کنار هم در جدولی قرار داشته و جمعشان برابر ۱۰۰ بود، مشخص می‌نمودند.

🟩🔻⚪️ در ادامه طرح اشکال هندسی و تقارن دانش‌آموزان با تقارن و شکل متقارن آشنا شدند.
🌞 دانش‌آموزان در طرح نور و ساعت داستانی با موضوع سفر در زمان نوشتند و جملات ابتدای یک داستان را تکمیل کردند.هم‌چنین ساعت‌های مختلف را خواندند و ساعت خواسته شده را با دقت دقیقه نشان دادند. ابزار مجازی ساعت:https://toytheater.com/clock/

🥳 طرح جشن هم با موضوع جشن عید و با تلفیق درسی با همین موضوع از کتاب علوم، با خوانش کتاب چتری با پروانه‌های سفید آغاز شد و در ادامه کودکان درباره آنچه از ماده می‌دانند و آنچه طی این طرح می‌خواهند یاد بگیرند، گفت‌وگو نمودند.

🖍️در ادامه طرح سوادآموزی فعالیت ابر باران‌زا برای داستانی با عنوان وقتی اندوه به سراغم می‌آید انجام و داستانی جدید خلق شد.
هم‌چنین با مرور کتاب روباه توی تاریکی، هر گروه سوالاتی درباره زمان، مکان، گره و راه‌حل داستان ساخت و گروه دیگری به سوالات پاسخ دادند.در ادامه نیز کتاب دعاهای زمینی پدربزرگ را خواندیم و گفت‌وگو کردیم.

کتاب‌های این هفته:وقتی اندوه به سراغم می‌آید😔روباه توی تاریکی🦊دعاهای زمینی پدربزرگ☀️☔☔🌏🌻چتری با پروانه‌های سفید🦋🌂

❤️روز چهارشنبه کودکان پوستری درباره امام زمان در کلاس آماده و سرودی را برای روز دوشنبه تمرین کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *