گزارش آموزشی هفته اول دی

گزارش هفته اول دی( ۲ تا ۶)

blank
سواد آموزی:

۴ کارت کلمه که دارای نشانه «ت» هستند به گروه‌های ۲ نفره داده شد، ابتدا کلمات را حدس زدند، سپس سعی کردند نشانه ی مشترک را در آن کلمات پیدا کنند. درنهایت نشانه ت معرفی شد 🙂 و بچه‌ها درکتاب ها گشتند و کلماتی که نشانه ت دارند را پیدا کردند. کارت کلمات “ت” معرفی شد و به کلماتی فکرکردیم که در آن‌ها “ت” داشته باشد و روی تخته نوشته شد. در ادامه بلند خوانی داستان تق‌تق ما گاوهایی که تایپ می‌کنند، کاربرگی انجام شد که کودکان باید درخواست خود را از کسی که می‌خواهند بنویسند و نقاشی کنند. شروع نشانه (ر) بچه ها موزیک باز باران با ترانه را گوش کردن ومتن آن را دیدند. بعد معلم یکسری سوال درک مطلب از بچه ها پرسید و بازی قطره و باران انجام شد. معرفی نشانه (ت) و نوشتن و کشیدن نماد کلمات پتو ، یادداشت ، تخم مرغ

blank
ریاضی:

کتاب ریاضی صفحات ۳۰-۳۷-۶۱ با چیدمان چینه‌ها و لگوها انجام شد. از این هفته طرح درس جمع اعداد با هدف جمع تا بیست و آشنایی با مفهوم کمتر و بیشتر شروع شد. مربی با دو کیسه شکلات به کلاس آمد کودکان درباره تعداد شکلات‌های هر کیسه حدس زدند و با گفتن «و» و «باهم» عبارتی بیان می‌کردند مثلاً ۵ و ۹ باهم می‌شود ۱۴در آخر همه دور هم شکلات خوردند. در زنگ دیگر فعالیت تاس نقطه ای انجام شد به اسم صورت که هر گروه دو نفره دو تاس نقطه ای و یک صفحه بازی دارد و هربار به نوبت تاس می‌اندازد و به تعداد عدد تاس رو صفحه بازی رنگ می‌کنند. با استفاده از سایت بازی ریاضی بچه ها عبارت های جمع مرحله ای را تمرین کردند.

blank
علوم : طرح آب

بچه ها در مورد کاربرد آب برای موجودات زنده صحبت کردند و کاربرگی انجام دادند. کاربرگی با موضوع آنجه درباره آب می‌دانم انجام شد.

**برگزاری نست کلاسی و گفتگوهای همدلانه بین دانش آموزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *