گزارش هفته سوم آذر

گزارش هفته سوم آذر( ۱۸ تا ۲۲)

blank

ریاضی

کاربرگ بازنمایی اعداد ۱۱تا ۱۹ را در قالب بلوک‌های یکی و ده تایی، چوب خط، به حروف و قاب ده‌تایی انجام داده شد. کاربرگی برای تمرین بیشتر عدد قبل و بعد انجام شد. انجام کاربرگ اعداد گمشده جدول که به پیدا کردن اعداد جدول یک تا صد به شکل های مختلف پرداخته است. نماد جمع و مساوی معرفی شد و با کمک ابزار چینه بچه ها عبارت های جمع زیر ۱۰ را تمرین کردن و مساله عدد تصویری به بچه ها داده شد تا عبارت جمع را بنویسند.

blank

سوادآموزی

کتاب میخواهی دوست من باشی یک بار دیگر مرور شد و جمله های هر صفحه توسط کودکان پیدا شد و طبق توالی داستان روی دیوار چسبانده شد. معرفی نشانه او و کارت واژه‌های دوست، او و موش را در دفتر واژگان نوشته شد. کتاب نگارش صفحات مرتبط به «س» و «م» تمرین شد و دانش‌آموزان کلمات مرتبط به این نشانه ها را تمرین کردند. انجام یک صفحه از دفترچه سواد و مرور کلمات کار شده ی قبلی.

علوم

با بچه ها چند مدل خاک را بررسی کردند و بچه ها با واژگان سبک و سنگین، نرم و زبر و درشتی و ریزی آشنا شدند و خاک را براین اساس دسته بندی کردند. ستون سوم جدول با عنوان آنچه یاد گرفتم از طرح درس سنگ و خاک توسط کودکان کامل شد و فصل‌های مورد نظر از کتاب علوم هم در کلاس خوانده شد.

برگزاری نشست کلاسی و گفتگو در مورد دغدغه های دانش آموزان و دوستانشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *