پیش ثبت‌نام پایه دهم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

به نام خدا

خوشحالیم از اینکه مفید، مدرسه زندگی را به عنوان محل تحصیل انتخاب نمودید.  آزمون ورودی دبیرستانهای دوره دوم مجتمع آموزشی مفید بصورت همزمان برگزار می گردد.

خواهشمند است قبل از تکمیل فرمهای پیش ثبت نام مطالب زیر را به دقت مطالعه نمایید :

 

۱-  مجتمع آموزشی مفید در مقطع متوسطه دوم شامل پنج دبیرستان می باشد. این مدارس شامل سه دبیرستان پسرانه در مناطق ۱ و ۲ تهران ، یک دبیرستان دخترانه در منطقه ۳ تهران و یک دبیرستان پسرانه در شهر قم می باشد. خواهشمند است قبل از پیش ثبت نام به مکان مدارس و رشته های تحصیلی آنها توجه بفرمایید.

۲- آزمون ورودی در رشته ریاضی و تجربی از درسهای ریاضی ، علوم ، ادبیات و زبان انگلیسی و همچنین در رشته علوم انسانی از درسهای ریاضی ، عربی ، ادبیات و زبان انکلیسی برگزار می گردد.

 

۳-  آزمون ورودی تمام رشته ها و مدارس بصورت همزمان صبح روز پنج شنبه ۲۰  اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح  به صورت حضوری برگزار می گردد. زمان کل آزمون ۱۵۰ دقیقه می باشد. هماهنگی ها و اطلاعات لازم جهت شرکت داوطلبان در آزمون از طرف مدارس دراختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

 

۴-  نتایج اولیه آزمون عصر روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق پورتال مجتمع آموزشی مفید به نشانی www.mofidsch.ir اعلام می گردد.

 

۵-  پذیرش دانش آموزان در پایه دهم در دو مرحله  آزمون علمی و معارفه حضوری (بعد از پذیرش در آزمون علمی) صورت می پذیرد. روال و زمان مراحل بعدی گزینش از طریق مدارس به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول خواهد رسید.

۶- داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارس و شرایط تحصیلی آنها به وبسایت مدارس مراجعه نمایند.

انتخاب رشته