گزارش اردیبهشت ماه ( ۲۲ الی ۲۶)
ریاضی: (طرح تقارن و ارزش مکانی)
صفحات کتاب ریاضی مرتبط با مبحث تقارن در کلاس حل شد. فعالیت معماگونهای در زمینه جدول یکی، دهتایی در کلاس صورت گرفت. ارزش مکانی کتاب ریاضی بررسی شد و باکوییزنرها اعداد ۱-۱۰۰ را درگروه های دو-سه نفره ساختند و عبارت جمع نوشتند.
سوادآموزی: نشانه( ع؛ غ؛ ض؛ ح و ط)
دانشآموزان در طول هفته با نشانهی «ع؛ غ ؛ ح؛ ض و ط» آشنا شدند و یک سری بازیهای سوادآموزی با محوریت نشانههای آشنا شده انجام دادند پس از آن نگارش و کاربرگهایی با تمرکز بر نشانههای جدید انجام شد.
علوم: طرح (گیاهان)
اولین فعالیت از طرح گیاه علوم شروع شد و کتاب داستان دکتر میدیسین بلندخوانی شد. پس از آن سوالات هدایت شونده در مورد نقش گیاهان در زندگی انسانها پرسیده شد و گفتوگو صورت گرفت. گیاهانی که بچه ها جمع آوری کرده بودند به مدرسه آوردن و هردانشآموز با دقت به مشاهده و توصیف آنها پرداخت و آنها را به دسته های مختلف دستهبندی کردند و درنهایت در گروه های دونفره به توصیف و توضیح در مورد دسته بندی هایشان در مورد گیاهان پرداختند و برای همه ی بچه ها توضیح دادند و دوجمله درموردش نوشتند و کارت واژه برگ روی دیوار واژگان رفت.
ـ دانشآموزان یک زنگ بازی با اسباب بازی های خود داشتند.
ـ دانش آموزان در سایت با تمرکز بر مباحث جمع و تفریق بازی ریاضی انجام دادند.