گزارش هفتگی
تا ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲
جلسات ۳۶، ۳۷ و ۳۸ از طرح دو رقمی:
کودکان پس خوانش کتاب اسنیچهای با ستاره و اسنیچهای بی ستاره و فعالیتهای بعد از آن با ماشینهای ورودی و خروجی آشنا شدند.
️ در ادامه طرح اشکال هندسی دانشآموزان با استفاده از کتاب اسم من دایره و اسم من مثلث این شکلهای هندسی و ویژگیهای آنها را مرور کردند.
دانشآموزان در طرح نور و ساعت با زاویه تابش، تغییر آن در طی روز و تاثیر آن بر اندازه سایه آشنا شدند، همچنین کاردستی ساعت را ساختند. کتاب به دنبال وقت را خواندیم و ساعتهای کامل و دقیقهها را تمرین کردیم. همینطور درباره حیوانات شبزی، ویژگیها و دلایل شبزی بودنشان گفتگو کردیم.
سوادآموزیکودکان پس از خواندن کتاب شنگال درباره آن گفتگو کرده و خود داستانی با مفهوم ویژگیهای منحصربهفرد و تفاوتها خلق کردند. همچنین کتاب واقعا دارم از دست میروم در کلاس خوانده شد و کودکان با کنایه و جملات کنایی آشنا شدند.
کتابهای این هفته:
شنگالواقعا دارم از دست میروماسنیچهای با ستاره و اسنیچهای بی ستارهاسم من دایرهاسم من مثلثبه دنبال وقت
فعالیت منتخب هفته:
ساعت | کودکان پس از ساخت کاردستی ساعت و خوانش کتاب، ساعتهای مورد نظر را نشان داده و نیز ساعتهای نشان داده شده را خواندند.